Projecte "Conta cartes"

Des del curs passat que participem en el projecte "Conta cartes" organitzat per l'associació Wafae, es tracta d'un intecanvi de cartes entre els alumnes de 1r d'ESO de l'escola i alumnes d'una escola del marroc.
El curs passat l'intercanvi va ser amb una escola de Tanger, cada carta tenia un tema determinat i quan ens la venien a llegir ens la llegien en català i àrab i s'acompanyava d'un taller.

El mes de juny, ens van venir a visitar els alumnes amb els que ens havíem estat enviant cartes.
El primer dia els vam rebre amb un joc i emorzar, vam fer una ruta turística per ciutat vella, vam dinar plegats al menjador de l'escola i a la tarda vam fer jocs i dances tradicionals.
L'endemà vam fer una visita al FÒRUM, i ens vam acomiadar l'últim dia participant de la seva festa de comiat.

Aquest curs de moment hem enviat la primera carta, esperem amb impaciència la seva resposta!

Tornar 2003-2004
Tornar 2004-2005