Hem arribat a final de curs, el nostre creuer per la Mediterrània s'acaba, el vaixell torna a casa i arriba a la costa catalana, tornem a port.

El crèdit de síntesi d'aquest any es diu Entorn marí: l'Estartit, i comprèn tres grans grups d'activitats:
Activitats de preparació del 12 al 14 de juny a l'escola.
Activitats de realització del 17 al 19 de juny a l'Estartit.

Activitats de síntesi el 20 i 21 de juny a l'escola.
maquetesPasseig per BarcelonaaiguaEstartit
El primer dia vam començar amb una activitat individual que servia per conèixer una mica més la comarca i en Josep Pla, al final del matí ja vam començar el treball en grup, calia organitzar-se per decidir el material a utilitzar per fer la maqueta de les illes Medes.
El migdia del divendres vam rebre la visita d'una escola francesa, l'escola Molière de Beaumont, van venir a visitar-nos dins del seu projecte "Les messagers de l'eau", després d'una petita recepció a l'auditori vam dinar plegats al menjador de l'escola, dinar de Festa Major, canelons, pollastre i gelat. Després dos experts sobre el tema de l'aigua van venir a fer una xerrada als alumnes a l'auditori de l'escola.
Diumenge el matí alguns alumnes vam acompanyar els nois i les noies de frança en el seu passeig pel centre de la ciutat, vam fer el turista i vam poder veure fin i tot una exhibició castellera.
QUADRE D'ACTIVITATS

dimecres12
dijous 13
divendres 14
dilluns 17
dimarts 18
dimecres19
matí

Descobrim l'Empordanet
Organitzem-nos

Som-hi, fem una maqueta
El cicle de l'aigua

Inspirem-nos en els grans genis Desplaçament i instal·lació

Marxa d'orientació
Arboradura

Visita guiada a les Medes
tarda  maquetes Dissenyem un menú Juguem amb l'aigua i escoltem els experts Litoral rocós

Manteniment d'aquaris
Metereologia
Creixement artèmia

Estartit

El dilluns al matí vam marxar cap a L'Estartit, allà vam realitzar diferents activitats, l'observació del litoral rocós i els seus habitants, una marxa d'orientació, manteniment d'aquaris, l'estudi de les parts del vaixell amb baixada per una tirolina des d'un arboradura sobre terra ferma i una visita guiada a Les Medes.

Crèdits de síntesi